duminică, 27 iulie 2008

Un mesaj de noapte buna


E seara...astept cu nerabdare sa adoarma toata lumea ca sa pot sa-mi fac si eu aparitia....Nu, nu o sa plec de acasa imbracata in niste haine bune pt o persoana de doua ori mai mica decat mine si foarte sclipitoare si nu ma voi duce intr-o discoteca...astept noaptea pentru ca locuind in casa cu inca 4 membrii ai familiei(5 chiar, daca pui si papagalul) nu prea am parte de liniste asa ca noaptea pot sa stau si eu linistita fara vorbaria si zumzaiala de rigoare... Imi place cand orasul aparent se duce la culcare se mai sting si becurile(alea din case ca cele de pe strada oricum nu functioneaza) sa ies pe balcon...sa ascult greierii, sa miros aerul rece...si sa privesc cerul...luna si stelele...sunt absolut minunate...Imi place sa vizualizez o persoana...sa ma gandesc la un lucru frumos pentru ea...si imi imaginez ca stelele ii vor transmite asta in somn. E greu sa gasesti un loc si un moment de liniste in bucurestiul asta nebun, desi toti cred ca ne dorim sa gasim asta...asa ca noaptea este micul meu moment de liniste, de pace,de visare...poate si al vostru... Inchideti toti luminile ca sa putem vedea stelele... "Noapte buna copii...."

Un comentariu:

hotzu spunea...

Postul asta nu mai are nevoie de nicio completare... mi-e frica sa nu il stric daca incerc sa mai adaug si eu vreo idee.
Am incercat si eu sa pozez luna dar a iesit prea mica in poza si m-am gandit ca nu o sa se prinda lumea ce e in poza... sa nu creada ca e vreun bob de mazare