sâmbătă, 26 iulie 2008

Cand lucrurile nu stau asa cum ar trebui

Acest articol trebuia sa fie despre motivul durerilor mele de cap din dimineata asta si nu numai.Am renuntat totusi la acest gand si va adresez o intrebare:Voi ce faceti cand sunteti suparati si nervosi? Cum reusiti sa va calmati? Sunteti genul de persoana care va exteriorizati sau tineti in voi si Dumnezeu sa-l fereasca pe cel care este in calea voastra cand vi se umple paharul? O sa va spun eu ce fac...primul pas...daca motivul supararii mele este din familie este sa tip....tip la toti din familie(nu stiu de ce mereu mi s-a parut mai usor sa tip la ai mei decat la straini), dak motivul supararii nu este din familie trec la pasul al doilea direct: incep sa plang...plang in hohote pana cand ma linistesc... este posibil ca in paralel cu plansul sa povestesc cuiva ce am patit...daca este o persoana necunoscuta....un strain pe care nu-l voi mai vedea niciodata cu atat mai bine. Daca sunt inconjurata de prieteni pasul acesta este probabil ultimul din procesul de calmare...pentru ca daca o sa mi se spuna o gluma nu o sa fiu in stare sa ma abtin din ras...Daca nu urmatorul pas ar fi sa beau ceva(si nu ma refer la bauturi alcoolice...ci la un ceai,o ciocolata calda,un capucino....ati prins voi ideea) asta pentru ca spre deosebire de majoritatea persoanelor atunci cand sunt suparata nu pot sa mananc nimic, mi fac o baie lunga si citesc o carte buna....


Azi lucrurile au stat un pic altfel...strainul caruia i-am spus ca sunt suparata esti tu...si in locul baii lungi si cartii bune ma voi duce la padure la un gratar...sper ca nu va ploua...Cand ma intorc o sa va povestesc cum a fost!

3 comentarii:

Anonim spunea...

:) hei..iti spun eu o metoda foarte buna de a scapa de nervozitate, probabil ti'am mai zis'o: alergarea :). cand te simti nervoasa alearga pe strada pana obosesti si dupa aia aseaza-te pe o banca si lasa-ti trupul si mintea sa se odihneasca. Ai sa vezi ca nu mai esti nervoasa, vei fi prea obosita sa mai tii mania in tine, a iesit prin alegare :). Cand esti suparata mediteaza :). N-o sa'ti fie prea usor la inceput dar nu exista metoda cu rezultate mai bune..lasaìti sentimentele sa se manifeste, tu doar stai deoparte si priveste-le :). e testata metoda si nu da gres niciodata. Plus ca aduce si multe alte beneficii :). Sper ca ti-am fost de ajutor

hotzu spunea...

no offense cezar dar ai vorbit exact cum imi iamginez eu ca se vorbeste la o intrunire misa. Cred ca fiecare are propria metoda de a se calma. Mai mult cred ca era suficient sa prezinti metoda ta de calmare dar fara sa o si recomanzi Andreei, pentru ca ea are deja metoda ei, care poate nu o fi cea mai eficienta, dar compenseaza prin experienta ;))
De exemplu, am un unchi, care pentru a se calma se loveste cu capul de diferite obiecte cum ar fi tocul usii, o buturuga, etc

p.s.: mi-a placut ultimul paragraf... foarte inspirat ;)

andreea spunea...

va multumesc pentru ce mi-ati impartasit. nu e nevoie sa va luati la hartza:P fiecare gand venit din inima e binevenit