joi, 24 iulie 2008

Mult asteptata vacanta


Temperaturi ridicate...nervi intinsi la maxim...nopti nedormite...daca esti de varsta mea probabil ca stii despre ce vorbesc...despre sesiune...Singurul lucru la care m-am gandit in perioada asta a fost vacanta ...si la ce o sa fac in timpul ei. Bineinteles ca nimic din ce ne-am planuit nu a iesit cum ne doream...persoanele cu care trebuia sa mergem si-au facut alte planuri in ultima clipa si nu au mai venit cu noi..Am reusit intr-un final sa plecam...multe bagaje...si mai multe vise, asteptari...dorinte... Trebuie sa recunosc ca natura nu ne-a dezamagit...Am gasit intr-adevar niste peisaje superbe...Am urcat 1400 de trepte pana la cetatea Poienari....am mers cu vaporasul pe Vidraru ...as putea sa spun ca a meritat toata asteptarea...dar oamenii au trebuit sa strice toata bucuria pe care natura ne -a creat-o. Proprietarii pensiunii 'Valentino' mi-au furat mobilul...m-au luat de proasta si ne-au tratat foarte rau....am plecat de acolo plangand....Sper ca o sa uit totusi problemele create de oameni si o sa ma bucur de cadoul pe care ni l a oferit natura.
Vacanta placuta in continuare....Nu lasati oamenii sa va intristeze...nu merita!

2 comentarii:

hotzu spunea...

"Nu lasati oamenii sa va intristeze...nu merita!" continuare si cei care merita nu va vor intrista niciodata

Anonim spunea...

Am aflat cum se numeste pensiunea...deci in albesti de arges era...pai ce sa zic, ne pare rau de cele intamplate ( Andreea, Claudiu si Alex ), si poate o sa ajungi si pe la noi la tara la Tutana, sa vezi ce peisaj frumos este si pe la noi pe acolo.
Ne-a facut placere sa petrecem excursia Halkidiki cu tine si speram sa ne revedem cat mai curand...