luni, 20 octombrie 2008

Rezolutie de an nou


Se vede ca a inceput scoala si ca pe langa scoala m am mai inhamat la cateva activitati "extracuriculare" ca sa pot sa mi cumpar si eu laptopul la care tanjesc atata (si care ar asigura zic eu o doza de liniste in casa) n am mai apucat sa scriu mare lucru.
Ca sa fac fata la tot si toate...sa am timp sa si visez...sa ma si plimb...sa si iubesc...sa ma si joc (mai nou ma joc mima...si am descoperit ca ma joc cu poate mai mult entuziasm decat atunci cand eram mica) mi am facut un fel de rezolutie de nou an: Am schimbat ceva...nu mult...am ajuns la concluzia ca nu e nevoie de mult...Poate ca schimbarile pe care le am facut reprezinta un pas mare in maturizarea copilului etern din mine(doar a unei parti din el). Am reusit pana acum sa ma tin de toate cele pe care mi le am propus si trebuie sa recunosc ca faptul ca am un program, ca sunt mai organizata imi creaza o stare de placere....de multumire...de satisfactie pe care nu o ai cand stai si pierzi timpul... Sa ai senzatia ca faci ceva cu tine...cu viata ta e un lucru minunat...si atunci cand o sa ai juma de ora de pierdut timpul o sa apreciezi mult mai mult asta!
Si mai am un mic motiv de fericire...am in sfarsit un locsor al meu...in care sa nu intre fratimiu sa nu intre mama si tot asa...pe care pot sa mi l aranjez dupa cum imi doresc eu..si desi pentru unii poate asta nu inseamna mare lucru pentru mine a actionat ca un puseu de energie...
Nu stiu daca se intelege ceva din ce am scris...ideea principala e ca sunt fericita...si ca uneori pentru a fi fericit trebuie doar sa schimbi modul in care privesti lucrurile...sa faci un pas inapoi (stiti povestea cu musculita care se izbeste de un geam pana cand moare fara sa realizeze ca 2 cm mai la stanga geamul era deschis) si sa privesti lucrurile in perspectiva....cu mult calm, cu mult optimism si cu incredere in puterile tale. Tu iti poti face viata un basm...De tine depinde...Azi e o zi minunata pentru o rezolutie de an nou:p ! Fii fericit...fii ce-i mai bun in tine...pentru tine..pentru mine...pentru toti...

Niciun comentariu: