vineri, 24 octombrie 2008

Serendipity






Cred ca trebuia sa scriu de mult despre asta dar poate n am facut asta din oarecare egoism...dar in seara asta vreau sa va povestesc si voua despre mica mea bucatica de paradis...locul in care evadez eu... Este vorba de ceainaria serendipity. Asa cum reiese si din nume (serendipitatea reprezinta fenomenul prin care cineva face o descoperire norocoasa accidental, mai ales fiind antrenat intr-o cautare total diferit) am dat peste ceainarie atunci cand nu cautam asta.Ajungi la el trecand un mic pod si depasind timidul gard de bambus "presarat" pe ici colo cu fluturasi. Este un loc ca la tiganci...unde timpul sta in loc...chiar daca stai in balansoarul din mica curte acoperit sau nu de paturi(pe care ei ti le ofera)si asculti porumbeii, te joci cu pisicuta, citesti o carte , sau pur simplu visezi ascultand muzica in surdina de pe fond si savurezi o cana de ceai; sau stai inauntru la separeuri cu persoana draga cu lumanari mese joase si un fel de pernite sau pe canapele si sa ti alegi o carte din biblioteca lor...nu cred ca ai cum sa fii dezamagit! E pur si simplu un loc in care te poti pierde...desi esti in centrul bucurestiului nu ai crede. nu auzi masinile...nu auzi certuri...tipete...auzi doar cat si cum vrei sa auzi...Au seri si cursuri de tango, ai posibilitatea sa pictezi pe cani sau ceainice (iti dau iei si vopsele speciale)...Ar mai fi multe de zis dar cred ca nu are nici un rost..mai bine va duceti si descoperiti si voi sa mi spuneti cum a fost...
Evadeaza...viseaza...creaza...pierde te...rasfata te...zambeste...incarca te

4 comentarii:

Anonim spunea...

calatoare trecatoare
prin lume visatoare
ce ascunzi tu oare
in sufletu-ti plin de floare?

bijuterii nemaivazute?
comori pierdute?

Sau roua diminetii,
parfumul florilor de primavara
glasul pasarilor
sau misterul indragostitilor? :)

Hmm? ce ascunzi tu oare? :)

momo spunea...

how glad i am to hear that. seredipity is...wow.i loved it from day 1.and now i work there(now&then)hihihi :0

Anonim spunea...

serendipity ruleaza big time :d. eu prima data cand am fost acolo eram toata numai un "ooo" si "uaaauu" :D. so, yes, serenditpity iz za great

Miky spunea...

da da da...serendipity 8-> cam cel mai frumoas loc din bucuresti zic eu...eu m-am dus chitita sa o gasesc si initial am trecut pe strada fara sa remarc locul minunat unde se afla...am fost si la o seara de tango...superb :x