vineri, 24 octombrie 2008

Cotorontzul este sotul cotoroantzei- partea a 2 a - si despre copiii din ziua de azi

Stau cu o cana de lapte cald cu miere in fata calculatorului si ma gandesc cu groaza ca parca as auzi o baba vorbind...dar serios acum...am senzatia ca ceva nu e in regula cu copiii din azi...Sunt doua categorii in ziua de azi...unii ca fetita cu cotorontzul...careia nu i este frica de baubau sau mai stiu ce alte personaje din astea pentru ca sunt din "Fictiune"(si care imi da o definitie coerenta a acestui cuvant) care merge la opera, face germana si tot asa... Si mai e cealalta parte in proportie de 90 %...copiii care la 3-4 ani se descurca mai bine decat maica mea pe calculator...care nu mai sar coarda elasticul, nu mai ies cu paturica in fata blocului si nu le fac de mancare papusilor din frunze, se umfla cu tot felul de dulciuri si chipsuri si cred sincer ca au greutatea mea, care tipa si se tavalesc cand nu li se cumpara ce vor...Nu stiu ce s-a intamplat...n am fost nici pe departe copilul perfect...as putea spune chiar dimpotriva...dar mi amintesc cu atata nostalgie cand s a deschis brutaria arabului si mergeam cu mama si mi cumparara un covrig cu susan sau cand unchiul meu venea in vizita si ne aducea biscuiti picnic...era un mare eveniment si o mare bucurie...tin minte ca imi cheltuiam banii pe care mi-i dadeau ai mei la premiere pe cartile aghatei christie dupa care eram innebunita....N-aveam nici pe sfert cate jucarii au copiii din ziua de azi (nu zic ca n am avut...am avut si eu multe si am stricat si eu multe...dar sincer acum ati vazut ce jucarii exista in ziua de azi?????!!!!) insa cred ca m am bucurat de cuburile mele si fratimiu de capcanele pe care le intindea parintilor mai mult decat o fac ei astazi!
Nu stiu ce ar trebui facut...sau daca e bine sau e rau...stiu doar ca nu mai e ca pe "vremea mea"...si ca daca ar fi sa aleg intre a copilari azi sau acu 20 de ani n as renunta pt nimic in lume la copilaria mea...(defapt cred ca inca n am renuntat la copilarie:P)...Cu coarda, elasticul, spanzuratoarea cu creta pe astfalt, flori fete si baieti in minte va spun noapte buna...Voi ce faceati cand erati mici?

Niciun comentariu: