sâmbătă, 27 septembrie 2008


Nu ma descurc deloc bine cu sentimentele mele...stiu fiecare in ce borcanas ar trebui sa stea...stiu pe fiecare la ce prajitura trebuie sa l folosesc...(desi unele n-ar trebui sa le folosesc niciodata) si cu toate astea borcanasele mele se varsa tot timpul si ingredientele se amesteca... Da, ati putea spune ca experimentez si ca asta e un lucru bun dar de cele mai multe ori nu iese bine...ma inec in lacrimi in cautarea zambetelor...ma impiedic de furie in cautarea pacii si a dragostei. Ah...ce bine ar fi sa nu mai doara atat cand rad...si sa nu ma linisteasca atat de tare lacrimile...Ah...ce simplu ar fi sa dau drumul de pe creasta asta inalta borcanaselor astora care ma incurca...acum pana nu o sa se risipeasca si o sa ma incurce iarasi atat de tare...Dar sunt borcanasele mele si datorita lor sunt atat de fericita acum...aici...in fata imaginii acesteia care mi taie pur si simplu rasuflarea stand langa tine si tinandu te strans de mana de frica sa nu alunec...sa cad...sa le incurc iar pe toate...Sper doar ca borcanasele mele sa mi mai dea si mie pace si poate cu timpul o sa fiu mai ordonata si nu o sa le mai incurc...
Pana una alta sunt ocupata sa iubesc...si doamne ce se mai incurca borcanasele mele cand fac asta!

2 comentarii:

hotzu spunea...

Postul asta mi-a amintit ca am si eu borcanasele mele, la fel de multe si de amestecata esenta din ele... desi cred ca ale mele seamana mai bine cu niste sticlute de esenta de rom. Ar incapea toate intr-un buzunar desi daca le las sa iasa afara nu cred ca ar mai avea loc in camera.

Cat despre borcanasele tale e greu sa faci ordine in ele, ar insemna sa nu mai tii cont de prea multe lucruri si omeneste e aproape imposibil.

Ultima fraza a postului cred ca e singura in masura sa mai opreasca din cand in cand timpul in loc pentru tine iar mie cu siguranta a reusit sa imi aseze pe fata un zambet ;))

andreea spunea...

@hotzu: poate o sa vezi maine de ce am zis borcanase:) si sper ca te vei lamuri