miercuri, 3 septembrie 2008

Traiesc intr-o alta lume



Ati avut vreodata o zi in care sa aveti senzatia ca ati nimerit intr o alta lume? O lume de basm...o lume..asa cum v ati imaginat o ati visat o mereu? Sa va fie frik sa mergeti prea repede...sa radeti prea zgomotos pentru ca aveti senzatia ca visul s ar putea spulbera...k v ati trezi din somn?Mi s a intamplat asta cam acum o saptamana. Nu stiu daca a avut vreo legatura cu faptul ca nu dormisem cu o noapte inainte..ca avusesem o perioada foarte proasta...cert este ca senzatiile pe care le am trait in ziua aceea nu le am mai trait niciodata! Toate lucrurile bune care mi se puteau intampla si chiar si cele care nu mi se puteau intampla...(si pentru care inca nu am o explicatie plauzibila) mi s au intamplat. Fiecare pas pe care l am facut a fost parca purtat de mici zane...fiecare dorinta...oricat de ascunsa a fost mi s a indeplinit...Lucrurile au trecut pe langa mine in reluare in ziua aceea...am vazut fiecare zambet, am auzit fiecare rasuflare, fiecare detaliu mi-a umplut inima de bucurie si speranta...era ca si cand un pitic (mai mic decat mine:P) ar mere in fata mea si ar aranja totul ca sa mi fie bine...pana la cea mai mica pietricica. Toate emotiile le am trait la o intensitateatat de sporita incat eram pur si simplu "paralizata". Nu mi venea sa cred ca mi se intampla mie...Si acum stau sa ma gandesc daca nu cumva a fost un vis...Dar nu a fost...a fost un dar a fost un minunat dar ... Cred sincer ca cineva ma iubeste foarte mult daca a dat lumea peste cap pentru mine...

Niciun comentariu: