miercuri, 3 septembrie 2008

Cotorontzul este sotul cotoroantzei

De cateva zile am grija de o fetita de vreo patru anisori...Este ca argintul viu si vorbeste mai mult decat mine...Nu trec 10 minute fara sa zica sau sa faca ceva care sa ma lase cu gura cascata.
Ieri am aflat un lucru important: cotorontul este sotul cotoroantei. Azi am avut probleme cu Scaraotzchi: I am adus o carte de Grimm si a gasit o poza cu Scaraotzki care ii fierbea pe unii si m a intrebat de ce ii fierbe.Eu i am zs k sunt rai si ea m a intrebat daca daca se uita se face si ea rea..Alta problema esentiala era daca ii fierbe imbracati sau dezbracati.Cand am plecat a zis ca pastreaza ea celalalta carte pe care o mai adusesem dar pe asta sa o iau ca e cu Scaraotzki.
Tot in cartea asta era o poza cu o fata cu un singur ochi. Era una dintre fetele rele,urate ceva de genul...si sta ea asa si se gandeste si zice...asta e un fel de ciclop,nu?
Mai devreme dupa ce ma chinuisem jumatate de ora sa i explic cum e cu picioarele ratei ea imi zice: asta e un fel de inotatoare?!
Atunci cand era la masa dupa ce a mancat cuminte tot ce i am dat a ajuns bineintles la desert...avea niste jeleuri...a mankt vreo doua si deodata s a oprit brusc si mi-a intins si mie unul...M-a lasat cu gura cascata si mi-a topit inima.
Copiii astia sunt o minunatie...Ma intreb maine ce intrebari incuietoare imi mai pune si ce surprize ma mai asteapta!

Niciun comentariu: