marți, 19 ianuarie 2010

DE RASUL CURCILOR

Din ciclul numai eu puteam sa o fac pe asta sau mai rau nu se poate...astazi mi-am stricat telefonul! Pana aici nu as fi prima...dar...eu l-am stricat scapandu-l in ciorba.:D A plonjat de la 1 m distanta in bucatarie direct in ciorba mamei mele...Si bolborosea ciorba ca bietul telefon suna...trebuie sa ai talent ca sa faci asta, nu? Sau sa fii andreea....
P.S.: Aveti din greseala un incarcator de lg care nu va mai trebuie?ca i s a facut cuiva mila de mine si mi a dat un telefon dar n are incarcator:D

7 comentarii:

Unknown spunea...

Intrebarea se pune : ati mai consumat ciorba? :D

andreea spunea...

Intrucat am primit chiar si telefoane pentru a mi se pune aceeasi intrebare o sa dezvalui misterul...nu...supa n-a mai fost consumata..a ajuns in chiuveta si nu stiu nici daca a fost gustoasa tot din acelasi motiv:))

Unknown spunea...

Pai ori era ciorba ori supa? :P

Unknown spunea...

Oricum pacat de ea , inventasei "ciorba a la nokia" si nici n-ai gustat-o :(

andreea spunea...

Data viitoare o sa te chem la masa dupa ce mai fac o treaba din asta...

andreea spunea...

ciorba supa...ciorba dar nu e foarte relevant,nu?

Unknown spunea...

E relevant daca ai inventat "ciorba a la nokia" sau "supa a la nokia" :P sa stim cum consemnam in analele istoriei